Засоби класифікації та словниковий контроль у керуванні документацією
Ключові слова:
керування документацією, тезаурус, службові документиАнотація
В управлінському документознавстві керування документацією визначається як комплекс заходів, спрямованих на здійснення процесів створювання та функціонування службових документів. Глобалізація сучасних економічних і суспільних процесів зумовлює необхідність міжнародної уніфікації та стандартизації інформаційних процесів. Загальний концептуальний характер стандарту робить його придатним для використання в будь-якій організації, незалежно від її статусу та напряму діяльності, забезпечуючи при цьому сучасний підхід до керування документацією. Основу керування документацією складають діловодні процеси, одним з яких є класифікація службових документів. Додатковими специфічними засобами керування документацією є тезаурус термінів, які рекомендується застосовувати в першу чергу, та словник термінів або інший словниковий контроль. Схеми класифікації відображають напрями та зміст діяльності організації і, як правило, будуються на основі аналізу цієї діяльності. Їх доповнюють словниковим контролем, що відбиває спеціальну лексику сукупності службових документів організації. Такий словниковий контроль пояснює специфічні для організації визначення або випадки вживання термінів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 Антоненко І. Є. (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.