Український друкованний плакат другої половини 1980 - початку 1990 років як хроніка соціокультурних зрушень періоду
Ключові слова:
український радянський плакат; період перебудови; концептуальний авторський плакат.Анотація
Йдеться про докорінні зміни в розвитку й функціонуванні українського друкованого плаката, що відбулися під впливом певних соціокультурних умов у період з другої половини 1980-х до початку 1990-х років ХХ ст. Розглядається тематика плаката та його художньо-стилістичні особливості, номіновані обставини, що спричинили зникнення з обігу масового друкованого плаката й появу концептуального авторського плаката, який цілком перейшов до сфери графічного дизайну.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Донець О. М. (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.